Friday 6 July 2012

CAHAYA 6


Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang...

Selawat dan Salam untuk Nabi Muhammad SAW, keluarga baginda dan para sahabat...

Assalammualaikum wrt wbt..

Allhamdulillah, syukur atas setiap nikmat yang di kurniakan-NYA.. 

Subahanallah!
Alhamdulillah!
Allahuakbar!

Puji-pujian kepada ALLAH Pentadbir seluruh alam.. YA ALLAH, hambaMU ini ingin memohon keampunan atas segala dosa yang telah hambuMU ini lakukan.. terimalah taubat kami walaupun ianya sebesar zarah.. berilah kami petunjuk agar kami beroleh ketenangan dunia dan akhirat.. 

Nisfu Syaaban..

Buku amalanku untuk tahun lepas telah di angkat ke langit.. aku tahu, banyaknya kesan kotoran hitam yang tertulis padanya..kesan hitam yang tidak mungkin akan hilang hatta menggunakan clorox.. aduh.. banyaknya dosaku tahun-tahun lepas.. apa yang perlu aku lakukan ya?? aku benar-benar sudah terpesong jauh, jauh dari nikmat bertuhankan ALLAH  =(  setiap detik ada sahaja dosa yang akan ku lakukan.. aku mahu berubah.. ALLAH, bantulah aku..


Buku yang baru nie aku nak pastikan is BERSIH!
Aku akan cuba sedaya upaya aku, InsyaALLAH..

Let's keep it clean my dear friends~




IM@TF:  I LOVE ALLAH, kekalkanlah hidayah dalam diri ini, amin~
Jangan terkejut pula if sy guna kata panggilan "aku", hehhe..

No comments: