Wednesday 18 July 2012

CAHAYA 7

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang...

Selawat dan Salam untuk Nabi Muhammad SAW, keluarga baginda dan para sahabat...

Assalammualaikum wrt wbt..

Salam Ramadhan buat semua umat Islam..
Lagi 2 hari jak kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan yang kita tunggu setiap tahun..
Sekalung TAHNIAH buat anda semua.. ^_^

Alhamdulillah, sekarang ana ada join usrah.. walaupun sibuk berkerja, ana cuba juga untuk memberi makan pada rohani ana untuk bekalan masa hadapan.. ribuan terima kasih kepada sahabat ana, Norazlin Amran sebab tak jemu ajak ana join usrah nie, terima kasih ALLAH..

Nak taw tak ana usrah dengan siapa? ana usrah dengan Kak Ha (nama glamor), nama sebenar Fatimah Sharha, penulis buku tue.. tak percayakan?? ana pon tak sanggka ana dapat jumpa dan berusrah dengan dia, subahanallah~  ana kenal Kak Ha nie dari buku dia "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul ".. memang buku nie TERBAIK lah, thumbs up!! masa ana beli, ana terus baca time dalam bas.. woha! ana siap melelehkan air mata masa baca buku nie, terkesan dalam diri..

Terbaik~


Moga usrah ini dapat membentuk diri ana menjadi muslimah Islam yang mentap, mendekatkan diri ana pada Yang Maha Pencipta serta memahami agama Islam dengan lebih details, insyaALLAH~


IM@TF:  Selamat Berpuasa kepada sahabat2 sekalian, chewah~

1 comment:

Maryam Rahman said...

such a lovely entry i can say.. tahniah sista! May Allah grant you such an ever lasting love and happiness insyaallah! :)