Wednesday, 24 July 2013

CAHAYA 20

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang...

Selawat dan Salam untuk Nabi Muhammad SAW, keluarga baginda dan para sahabat...

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

Assalammualaikum wrt wbt..

Senyumlah duhai hati..senyumlah duhai jiwa..
Senyum seindah suria..


Alhamdulillah, pejam celik, pejam celik..dah setengah bulan Ramadhan kita lalui, jalani..
Macam mana Ramadhan tahun nie?? bertambah baik atau consistent seperti tahun-tahun yang lepas..??
Kalau consistent maksdnya tiada perubahan, tiada penambahbaikkan..
Maka, yok tanya iman..
*hana, kau macam mana? strategi yang kau bina dah capai?ehem..tanya iman kau sendiri wahai Noor Hana..*

Ramadhan tak lama lagi akan berakhir.. macam mana nie?
Bangun malam pon masih terkial-kial, fuhh..
Sekarang nie fasa Pengampunan, jadi kena banyak menangis, banyak bertaubat untuk mendapatkan MaghrifahNya..cammon la Noor Hana, wake up dear!!
Chaiyokkk!!


Haa..nak share cerita gembira ^_^
26hb Julai 2013 nie saya nak pergi beli kain untuk nikah..
InsyaALLAH pergi beli sekali dengan bakal mak mertua, dan En.Future ^_#   *wink, wink*
Berdebar pun ada, hepy pon ada..macam-macam rasa ada sekarang nie..
Tema nikah??apa-apa pon boleh, hihi..cos saya tak cerewet, tak kesah warna apa pon..yang penting Allah redha.. Alhamdulillah dapat bakal mak mertua yang sporting, siap tolong pilihkan warna, design baju..fuyoo..korang ada ke mak mertua macam tue? takder kan?? so, jangan jelez..hihihi
Anyway, i feel so greatfull, alhamdulillah..
Thank you Allah..thank you Allah..
^_^

IM@TF: Doakan kebahagian ini milik saya yea..walaupun pernah melukai orang lain..
Ampunilah aku Ya Allah..
Ya Allah, permudahkanlah urusan jodoh-jodoh kami, Allahuma amin ^_^

No comments: